nightingales:

I got a hot potato!  

I received one of the Fionna & Cake AT comics as a birthday present which made me really want to draw Cake - she’s one of my favourite characters! This is a tiled background that comes with 3 different colour variations.

Free to use (for non commercial projects only). Crediting back to me is appreciated, but not required!

tagged: #at 
blunoriispoop:

for free 69 min again!  Snow day!
lmao nagisa u dead

blunoriispoop:

for free 69 min again!  Snow day!

lmao nagisa u dead

vargskelethor:

Its out, the long awaited sequel to the Windows XP Destruction video. Enjoy, This computer didn’t.

I wanna know if there’s anyone on here that like completely hates me or like goes on my blog just to be like fuck you god damn it

daftpostpunk:

he’s getting away

daftpostpunk:

he’s getting away

I love that like the demand of sth in a fandom directly correlates with my motivation to draw said thing. like no matter how much I love a thing if the fanarts already plentiful I’ll be like ehhh lazy but suddenly there’s no content of a thing and I’m like NOW ITS MY TURN!!

when you open a video accidentally on mobile when scrolling and it’s like woops guess I’m watching this

genderoftheday:

Today’s Gender of the day is: Action,Adventure,Fantasy,Music

genderoftheday:

Today’s Gender of the day is: Action,Adventure,Fantasy,Music

tagged: #about 

Now that we’re all together, let’s go see the fireworks.

tagged: #swimmies 
bluekomadori:

bluekomadori:

I think I’m drawing too many mega pokes lately haha :’) But I love these two so much…

Edit: I don’t like reposting my stuff but for some unknown for me reason(?) no matter what I do this picture is super tiny when I upload it on tumblr. It bothered me a lot because I don’t like posting small images… But I uploaded a bigger version on dA.

bluekomadori:

bluekomadori:

I think I’m drawing too many mega pokes lately haha :’) But I love these two so much…

Edit: I don’t like reposting my stuff but for some unknown for me reason(?) no matter what I do this picture is super tiny when I upload it on tumblr. It bothered me a lot because I don’t like posting small images… But I uploaded a bigger version on dA.

tagged: #pkmn 
How to Draw

lordnitori:

1. You have no talent

2. Mr. Tentacles has all the talent

3. If you are lucky, some of Mr. Tentacles’ talent may rub off on you

kerriaitken:

I’ve seen a few people doing these and with all the Pokemon cards I’ve got laying around I just had to try it…plus I wanted an excuse to bust out the acrylics. I think I’m addicted.

If anyone wants to buy them they’re up for grabs on my brand new Etsy shop!

tagged: #SO good  #pkmn 

remember when I had that free pkmn au last year I wanna bring it back wtf..